Vaniljimportens recepttävling - nominera min blogg!

Vaniljimporten är ett företag som importerar vaniljstänger ifrån Madagaskar och all vanilj är ekologiskt odlad. Att odla vanilj verkar inte vara en lätt historia och det tar dessutom sin tid innan det är färdig vaniljstång, inte så konstigt att det kostar en del att köpa vaniljstång i affärerna. Vill du läsa mer om hur det går till så kika in här.

Torkning av vaniljstänger pågår.
Vaniljimporten har nu startat en recepttävling där min blogg + 11 andra bloggar deltar. Det hela går ut på att läsarna ska nominera sin favoritblogg till finalen dit 8 st bloggare går vidare. Väl i finalen så gäller det att tillaga ett recept med vaniljstång i som läsarna sedan för rösta på. Receptet kan vara en förrätt, varmrätt eller huvudrätt, bakverk eller annat, spelar ingen roll.

Så.....jag vill ju förstås att ni ska nominera min blogg så jag går vidare ;-) I gengäld så får alla som nominerar 25% i rabatt på ett paket vaniljstänger som beställs genom Vaniljimportens hemsida samt att det dras en vinnare varje dag som får gratis vaniljstänger.

Klicka HÄR för att nominera! Tack för hjälpen!! :-)

Kommentarer

  1. Jag har Nominerat dig Martina, dessutom har jag slängt ut dig på facebook och uppmanat mina vänner i vänlistan att nominera dig ;)

    SvaraRadera
  2. HOppsan! Blev så ivrig över detta att jag slängde ut det på bloggen åxå :)
    ehm,... å beställde hem vaniljstänger åxå i rena farten ;)

    http://tulipansbakverk.blogspot.com/2012/01/detta-far-ni-bara-inte-missa.html

    SvaraRadera
  3. Hej hej!
    Bara snubblade in på din blogg och jag ska gladeligen nominera dej :)

    Är det OK om jag länkar till din blogg från min?

    Mvh
    Johanna

    SvaraRadera
  4. Tulipan: kanon!!

    Johanna: klart du får länka! Tack för hjälpen!

    SvaraRadera
  5. Klart att man nominerar din blogg, känns som en självklarhet.

    SvaraRadera
  6. Spännande med tävling! Lycka till:-)Hittade precis hit, ska titta runt lite!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar